Menu
Your Cart
Veelgestelde vragen

Bezorging

Bezorging

Plaatst u uw bestelling van maandag tot en met zaterdag voor 16:00 én is de betaling ervan succesvol bijgeschreven bij ons, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.

In sommige gevallen heeft het product een langere levertijd. Dit wordt op de productpagina aangegeven. Dit kan bijvoorbeeld zo zijn vanwege een andere leverancier of als het product voorzien wordt van speciale kleur (poedercoating). In dit laatste geval is de levertijd 3 tot 9 werkdagen. Bestellingen geplaatst na 16:00 of op zon- en feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.


Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een bevestigingsmail met daarbij een track&trace code. Over het algemeen zal u de bestelling dan de volgende werkdag ontvangen.

Onze transporteurs in België zijn DHL, BPost en TransMission. Voor deze transporteurs geldt dat u een track&trace code via email ontvangt zodra uw bestelling wordt verzonden. Transmission stuurt u daarnaast op de dag van bezorging een e-mail met de verwachte bezorgtijd. Deze hebben zij voor 10.00 uur berekend. Het is niet mogelijk om deze levertijd aan te passen.

De bezorgingen vinden overdag op werkdagen (ma-vr) plaats. U hoeft niet zelf te tekenen voor ontvangst; dit mag ook iemand anders zijn. U kunt het dus ook op een ander adres laten bezorgen. Uw werkadres kan ook een mogelijkheid zijn. 

Als u een specifieke datum heeft waarop u de bestelling wenst te ontvangen, dan kunnen wij daar rekening mee houden. U kunt deze wens aangeven in de opmerkingen bij uw bestelling. 

Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Houd uw bestelnummer bij de hand en wij zullen uitzoeken wanneer u uw bestelling krijgt.
Onze transporteur heeft helaas geen afhaalpunten. We hebben dus een adres nodig waar iemand kan tekenen, om het pakket in ontvangst te nemen. 
Nostalux hanteert standaard € 4,95 verzendkosten. Bestellingen boven de € 49 worden gratis verzonden. 

Er zijn uitzondering voor producten waar een extra verzendtoeslag bij komt door bijvoorbeeld het gewicht of de omvang. Deze kosten staan altijd expliciet vermeld op de product pagina. 

Is er niemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen tijdens de geplande bezorging? In dit geval zal de bezorger proberen het pakketje af te leveren bij de buren. Mocht dit niet lukken wordt het pakketje meegenomen en zal er de volgende werkdag een nieuwe poging gedaan worden. Is er tijdens deze tweede poging niemand thuis dan zal de bezorger een briefje achter in de brievenbus. Met behulp van dit briefje kun je zelf een nieuwe bezorg-afspraak maken.