Menu
Your Cart
Veelgestelde vragen

Bezorging

Bezorging

Als u uw bestelling van maandag tot en met zaterdag voor 16:00 plaatst en de betaling succesvol is ontvangen, wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden.


Let op: Sommige producten hebben een langere levertijd, bijvoorbeeld door een andere leverancier of wanneer het product een speciale kleur (zoals poedercoating) krijgt. Deze langere levertijd, die meestal 3 tot 9 werkdagen bedraagt, wordt altijd duidelijk op de productpagina vermeld. Bestellingen die na 16:00 uur of op zon- en feestdagen worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt.


Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail met een track&trace code. Meestal ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag.

Onze transporteurs in België zijn DHL, BPost en TransMission. Voor deze transporteurs geldt dat u een track&trace code via email ontvangt zodra uw bestelling wordt verzonden. Transmission stuurt u daarnaast op de dag van bezorging een e-mail met de verwachte bezorgtijd. Deze hebben zij voor 10.00 uur berekend. Het is niet mogelijk om deze levertijd aan te passen.

De bezorgingen vinden overdag op werkdagen (ma-vr) plaats. U hoeft niet zelf te tekenen voor ontvangst; dit mag ook iemand anders zijn. U kunt het dus ook op een ander adres laten bezorgen. Uw werkadres kan ook een mogelijkheid zijn. 

Als u een specifieke datum heeft waarop u de bestelling wenst te ontvangen, dan kunnen wij daar rekening mee houden. U kunt deze wens aangeven in de opmerkingen bij uw bestelling. 

Als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Houd uw bestelnummer bij de hand en wij zullen uitzoeken wanneer u uw bestelling krijgt.
Onze transporteur heeft helaas geen afhaalpunten. We hebben dus een adres nodig waar iemand kan tekenen, om het pakket in ontvangst te nemen. 

Nostalux rekent standaard € 6,95 verzendkosten voor bestellingen tot € 49 binnen België. Voor bestellingen vanaf € 49 is de verzending gratis.


Let op: sommige producten kunnen extra verzendkosten hebben vanwege bijvoorbeeld hun gewicht of grootte. Deze kosten worden altijd duidelijk aangegeven op de productpagina.


Voor grote leveringen die per pallet worden verzonden, worden de verzendkosten op basis van de bestelling berekend. Neem contact op met onze klantenservice voor bestellingen van meer dan 20 stuks.

Is er niemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen tijdens de geplande bezorging? In dit geval zal de bezorger proberen het pakketje af te leveren bij de buren. Mocht dit niet lukken wordt het pakketje meegenomen en zal er de volgende werkdag een nieuwe poging gedaan worden. Is er tijdens deze tweede poging niemand thuis dan zal de bezorger een briefje achter in de brievenbus. Met behulp van dit briefje kun je zelf een nieuwe bezorg-afspraak maken.