Bezorging
Bezorging
Plaatst u uw bestelling van maandag tot en met zaterdag voor 16:00 én is de betaling ervan succesvol bijgeschreven bij ons, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden.
In sommige gevallen heeft het product een langere levertijd. Dit wordt op de productpagina aangegeven. Dit kan bijvoorbeeld zo zijn vanwege een andere leverancier of als het product voorzien wordt van speciale kleur (poedercoating). In dit laatste geval is de levertijd 3 tot 9 werkdagen. Bestellingen geplaatst na 16:00 of op zon- en feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een bevestigingsmail met daarbij een track&trace code. Over het algemeen zal u de bestelling dan de volgende werkdag ontvangen.
Onze transporteurs in België zijn DHL, BPost en TransMission. Voor deze transporteurs geldt dat u een track&trace code via email ontvangt zodra uw bestelling wordt verzonden. Transmission stuurt u daarnaast op de dag van bezorging een e-mail met de verwachte bezorgtijd. Deze hebben zij voor 10.00 uur berekend. Het is niet mogelijk om deze levertijd aan te passen.
De bezorgingen vinden overdag op werkdagen (ma-vr) plaats. U hoeft niet zelf te tekenen voor ontvangst; dit mag ook iemand anders zijn. U kunt het dus ook op een ander adres laten bezorgen. Uw werkadres kan ook een mogelijkheid zijn.
Als u een specifieke datum heeft waarop u de bestelling
wenst te ontvangen, dan kunnen wij daar rekening mee houden. U kunt deze wens
aangeven in de opmerkingen bij uw bestelling.
Is er niemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen tijdens de
geplande bezorging? In dit geval zal de bezorger proberen het pakketje
af te leveren bij de buren. Mocht dit niet lukken wordt het pakketje
meegenomen en zal er de volgende werkdag een nieuwe poging gedaan
worden. Is er tijdens deze tweede poging niemand thuis dan zal de
bezorger een briefje achter in de brievenbus. Met behulp van dit briefje
kun je zelf een nieuwe bezorg-afspraak maken.